måndag 14 juli 2008

mosaik

Hugaligen, vad dyrt det var med mosaik. Efter att ha titta runt i butikerna valde jag ett mönster som var ganska neutralt men fint det kan väl inte kosta skjortan heller trodde jag, vi ska ju nämligen bara ha 1 kvm av det, 3510 kr för 1 ynka kvm. De är för fn inte kloka tänkte jag men frågade om han kunde visa några fler alternativ jovisst, men när alla låg runt 2000- 4000 kr bad jag att få återkomma. Men det blir nog ut att leta efter egna stenar det här var ju hut lösa priser. Jag får nog tänka om och ta ett snack med plattsättaren om att han får hitta på något annat rolig med mitt badrum för så mycket pengar vägrar jag lägga ut på små sten.

I dag har vi mest sofftat omkring här hemma förutom att min söta svägerska kom förbi och tog stygnen på sonen han lyckades nämligen skära sig rejält förra veckan på sin nya morakniv. Sex bedövningssprutor och ett stygn blev resultatet samt några timmar på akuten. Men nästa dag fick han tok hög feber så det var bara att åka in med honom igen till akuten då var vi där i sex timmar innan de fick tempen att gå ner, som tur var hade hjan inte fått någon infektion i såret utan det var ett virus som gick över av sig själv.
Kram, Mammamia

Inga kommentarer: